A logóra kattintva a Lazi Kiadó oldalára léphet!

Szeptemberi akciónk!
30% kedvezmény!
2025. September 14.

Arany Ferenc

Panaszügyek hatékony megoldása
Gyakorlati kézikönyv ügyfélszolgálati munkatársaknak

Goldinvest 2000, Budapest

Illusztrátor: Novotny Zoltán - Arany Veronika

Ez a könyv főként azoknak készült, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy tanácsadót vegyenek igénybe, de szeretnék megtanulni, hogyan bánjanak szakszerűbben panaszos ügyfeleikkel, hogyan hozhatnak létre és működtethetnek ”reklamációbarát” szervezetet: a mindennapi ügyfélkapcsolatokban jelentkező kommunikációs helyzeteket mutatja be, az ügyfélkezelés technikájához gondolati ismereteket ad, reklamációk, panaszügyek, ellenérvek és kifogások kezeléséhez nyújt segítséget a hatékony kommunikáció eszközeivel.

Kategória: Gazdaság, jog
Terjedelem: 206 oldal
Méret: 160 mm X 230 mm
Kötés: kartonált
Nyelv: magyar
Súly: 0.38 kg
Email:


Elfogyott